beccasblogg-

Direktlänk till inlägg 21 december 2014

3 dagar

Av Becca - 21 december 2014 12:13

3 dagar kvar till jul!! YEAY!!! Enda dissen är att jag måste till kyrkan på morgonen, måste jag sminka mig? Nää! De kan ju för fan inte begära att jag sminkar mig halv 6 på morgonen!!

Igår låg jag och såg på snuttar av Parlamentet... Jag undrade om pappa hörde ljudet av när jag satte vattnet i halsen och lät ungefär som Smeagol ur Sagan om ringen... jag lyckades behålla det i käften och inte spruta ut allt i sängen, så lite stolt är man ju!

Okej, så om tre dagar kommer en tjock gubbe å knackar på dörren och kliver in med det berömda: "Hohoho! Finns det några snälla barn här?"
Detta är ögonblicket som jag sitter där i min svarta klänning med ett nervöst skratt och tänker på alla gånger jag har gjort potatismos av Elias och skyllt allt på Andreas!
Jag har precis kommit på en ny teknik, klandra mig inte!
Igår satte jag mig på Elias knän så de veks åt fel håll (hehe), la en hand för hans mun och väste: "lyssna nu jävligt noga, du gör som jag säger och det kommer inte göra ont. Desto mer du skriker, desto ondare gör det. Om du inte gör som jag säger *pressar ner hand knän ännu hårdare* gör det ont!"
JA! Jag vet, det är hjärtlöst och grymt men det fungerar... *HOST*och är roligt*HOST* hehe...

För att prata om något helt annat! Igår när jag satt där på toan med värsta jävla niagrafallet av blod ner i toaletten och njöt av mensvärk (notera sarkasmen i 'njöt')
Jag skämtar inte! Vattnet i toaletten var i en djup röd färg...
Hursomhelst, sitter där och funderar på vise versa när BOOM! NÄSBLOD! Det verkligen forsar ner! Rakt över mitt högra lår!! Det vart bara ett skyfall innan det gick över men satan vad drygt det var! Först torka bort den trevliga smörjan av snor/blod innan man torkar bort inälvor/blod...
Tur att menshelvetet typ är över nu...

Kramen! Oooh, ikväll ska jag skypa med Meli... JAG DÖR!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Becca - 30 januari 2015 19:50

Ja du, bloggen. Mycket har hänt sedan år 2012 (tror jag att det var..) men nu... går vi skillda vägar. Vet inte hur många gånger jag bara hammrat ner fingrarna ner i tangenterna med tårarna strömmandes ner för kinder. Jag vet inte heller hur många...

Av Becca - 29 januari 2015 21:31

Yes, hello. Please help me. Mina ridande vänner, nej men asså. *suck* Ni som verkligen rider hästar. Nivet, de som säger gnägg. ANYWAAAYS, barbacka sadlar /bomlösa sadlar i typ western stil. Vet ni vars man kan få tag i en sån? Typ 500kr... ? ...

Av Becca - 29 januari 2015 00:05

Du drömmer om kärlek, din dumma jävla idiot. Det kommer att komma, sure, men hen kommer inte komma flygandes i och med att du lämnat Villis. Det kommer att komma MÅNGA fler tårfyllda och kalla nätter där det finns absolut INGEN att krypa tätt inti...

Av Becca - 28 januari 2015 14:06

Rosor är röda, Violer är viol, Clara är sjuk, Jag är likaså. ...

Av Becca - 27 januari 2015 10:35


Din jävel, du är sjuk och jag är ensam. VÄNTA! JAG HAR DET HÄR!! Rosor är röda, Violer är viol, Du är sjuk, Världen är grå. I made a FUCKING POEM FOR YOU MY DEAR LADY!! Kram och krya på dig, din lilla svamp. ...

Becca

Hej och välkommen!

Lever i Norrland och har hästar som hobby!

Läs mer om mig i inläggen ;D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilket tema på nya headern?
 Hästar
 Romantik
 Lantligt
 "Djup"
 "Dikter"
 Poems ^^

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok!

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards